Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Biznes PROFESJONALNE WYSTĄPIENIA I PREZENTACJE BIZNESOWE Jak umiejętnie wypowiadać się...

PROFESJONALNE WYSTĄPIENIA I PREZENTACJE BIZNESOWE Jak umiejętnie wypowiadać się publicznie, aby przekonać słuchaczy i zbudować swój autorytet?

Szkolenie / Warsztat

Profesjonalne wystąpienia i prezentacje

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Price icon Cena: Netto

TYLKO U NAS podczas innowacyjnych oraz praktycznych warsztatów:

  • Dowiesz się, jak przemawiać i budować wizerunek firmy, marki, produktu i usługi podczas ważnych spotkań biznesowych, aby realizować założone cele,
  • Nauczysz się tworzyć przekaz, który zmotywuje do podjęcia konkretnych działań Twoich klientów, kontrahentów, partnerów biznesowych oraz pracowników,
  • Nauczysz się świadomie zarządzać wizerunkiem menedżera-eksperta i budować swoją osobistą markę jako mistrza niebanalnej prezentacji,
  • Poznasz skuteczne triki, dzięki którym zwiększysz siłę swojego oddziaływania, zostaniesz zapamiętany i pozytywnie wyróżnisz firmę wśród konkurentów,
  • Podpatrzysz, jak za pomocą kilku prostych sposobów pozbyć się tremy i zdenerwowania oraz zawsze wypaść profesjonalnie.

Co zyskasz dzięki udziałowi w warsztatach:

  • Będziesz profesjonalnie reprezentować firmę lub dział podczas spotkań biznesowych, uroczystości i zebrań firmowych,
  • Nie dasz się zaskoczyć żadnym nieoczekiwanym argumentem i użyjesz takich komunikatów, które zabezpieczą interesy zarówno Twoje, jak i firmy,
  • Przekażesz każdą niepopularną decyzję w taki sposób, aby nie wpłynęła negatywnie
    na Twój wizerunek i aby każdy ją zaakceptował.

Prelegent

Maciej Chabowski
 
Psycholog społeczny, menedżer i dyplomowany trener biznesu. Jest współwłaścicielem Grupy Trenerskiej SkillsDesigners oraz dwóch portali branżowych (Polski Portal Psychologii Biznesu, Polski Portal Psychologii Społecznej). Wykształcenie i wiedzę zdobywał na Uniwersytecie im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku oraz podczas licznych szkoleń branżowych. Posiada duże doświadczenie praktyczne w pracy ze zróżnicowanymi grupami klientów biznesowych. Specjalizuje się w tematyce współpracy zespołowej, przywództwie i motywowaniu pracowników, zastosowaniu perswazji w relacjach biznesowych, szkoleniach menadżerskich oraz profesjonalnej obsłudze klienta. Posiada także szeroką wiedzę z zakresu komunikacji wewnętrznej, rozwoju aktywności handlowych, psychologii biznesu oraz psychologii ekonomicznej. Szkolił handlowców i kadrę zarządzającą wielu firm produkcyjnych (m.in. Privacon Poland, Galmet, Wisan, Werther International Polska, Bakoma, Elektroskandia), farmaceutycznych (m.in. Prosper, Pretium Farm, NEUCA, Świat Zdrowia, Synoptis Pharma) i usługowych (m.in. NEKK, MCSK). Od kilku lat dzieli się swoim doświadczeniem, prowadząc także szkolenia dla innych trenerów biznesu.
 

Program warsztatów:

1. Jak dobrze przygotować się do prezentacji i wystąpienia, aby nie dać się zaskoczyć nieprzewidzianym sytuacjom?
  • Jakie błędy najczęściej popełniają mówcy w prezentacjach i jak ich skutecznie uniknąć
    w swoim wystąpieniu – na przykładach wypowiedzi wygłaszanych przez managerów firm oraz szefów urzędów.
  • Jak przygotować się na trudne sytuacje podczas prezentacji – m.in. awaria sprzętu, nieprzychylna reakcja słuchaczy, kontrowersyjne pytania z sali?
  • Jakich komunikatów/słów należy się wystrzegać podczas wystąpienia, bo wpływają negatywnie na odbiór prezentacji?
  • Jak za pomocą kilku prostych sposobów zapanować nad tremą zarówno przed prezentacją, jak i w jej trakcie, aby uniknąć wpadek podczas spotkań.
  • Jak właściwie komunikować niepopularne decyzje lub kontrowersyjne wydarzenia
    w firmie/urzędzie, aby mieć pewność, że zostaną one dobrze zrozumiane?

2. Wizerunek i komunikacja niewerbalna w praktyce biznesowej – jak wzmocnić swój przekaz i uniknąć niespójności?
  • Jak za pomocą stroju, dodatków i gadżetów biznesowych zbudować pozytywny wizerunek swojej osoby i firmy oraz wpłynąć na emocje i sposób myślenia słuchaczy?
  • Jak dostosować ton oraz tempo głosu w zależności od efektu, jaki mają wywołać nasze słowa: np. zmotywowanie zespołu do wydajniejszej pracy – ćwiczenia praktyczne.
  • Jak zapanować nad gestykulacją, które gesty wpływają na lepsze rozumienie wypowiadanych słów, a jakich się wystrzegać, bo powodują rozproszenie odbiorców?
  • Jakie narzędzia wzmacniające przekaz przygotować i jakich zasad przestrzegać,
    aby wizualizacje w prezentacji nie wprowadzały zbędnego chaosu?
  • o to znaczy, że treść na stronie musi być oryginalna i jak to osiągnąć w przypadku hotelu?

3. W jaki sposób profesjonalnie wystąpić, aby mieć pewność, że Twoja prezentacja odniesie zakładany skutek?
  • W jaki sposób właściwie reprezentować firmę/instytucję na ważnych spotkaniach biznesowych i uroczystościach – jakie zachowania pozytywnie wpływają na budowanie marki firmy?
  • Jak budować autorytet i wizerunek eksperta podczas spotkań z klientami oraz pracownikami i zarządem?
  • Jak zostać zapamiętanym, wpłynąć na emocje rozmówców i zwiększyć siłę oddziaływania przekazu dzięki zastosowaniu „storytellingu”?
  • Jak uzyskać poparcie na naradach i zebraniach, aby zawsze przeforsować swoje stanowisko i zyskać odpowiednią liczbę głosów dla swojej propozycji projektu/propozycji zmian?
  • W jaki sposób komunikować niepopularne decyzje, takie jak zwolnienia, brak podwyżek
    czy likwidację oddziału, żeby nie wpłynęło to negatywnie na wydajność pracowników
    oraz na Twój wizerunek?

4. Trudne sytuacje podczas prezentacji – jak na bieżąco reagować, aby nie dać się wytrącić z równowagi?
  • Co zrobić w sytuacji, gdy odbiorcy Cię nie słuchają, rozmawiają między sobą albo wyraźnie się nudzą – zestaw przetestowanych metod szybkiego skupienia uwagi.
  • Jak rozmawiać z odbiorcami roszczeniowymi, napastliwymi oraz negującymi Twoje decyzje – jak reagować na negatywne uwagi?
  • Co zrobić, jeśli słuchacz zadał pytanie, na które nie znasz odpowiedzi, aby wyjść z twarzą?
  • W jaki sposób reagować na krytyczne uwagi odbiorców, aby nie wpłynęły negatywnie
    na ocenę Twojego wystąpienia?
  • Jak umiejętnie stosować dowcip w wypowiedziach, aby uniknąć gafy i przykrego niezrozumienia u odbiorców?

5. Indywidualny trening pod okiem Macieja Chabowskiego, który:
  • Wysłucha wypowiedzi publicznej każdego uczestnika (dla chętnych).
  • Oceni sposób wypowiedzi, postawę, tempo mówienia, dobór komunikatów.
  • Wskaże Twoje mocne strony jako prezentera i mówcy, na których będziesz mógł zbudować swój wizerunek.
  • Da praktyczne wskazówki, jakie elementy Twojego „zachowania przed audytorium” powinny ulec zmianie, by wzmocnić siłę przekazu oraz podpowie jak nad nimi pracować.

Szczegóły

Typ produktu Szkolenie / Warsztat
Informacje techniczne

Miejsce i termin:

  • Poznań, 24.05.2017 r.
  • Warszawa, 25.05.2017 r.
  • Katowice, 26.05.2017 r.

Koszt uczestnictwa:
Koszt udziału 1 osoby w warsztatach wynosi 999 zł + VAT. Podana cena uczestnictwa dotyczy jednej osoby i obejmuje materiały szkoleniowe, napoje oraz lunch. Uczestnicy otrzymają certyfikaty potwierdzające udział w warsztatach. Warsztaty odbywają się w godzinach 10.00-17.00.

Cena warsztatów obejmuje:

  • warsztaty prowadzone przez Macieja Chabowskiego
  • możliwość zadawania indywidualnych pytań podczas trwania całego szkolenia
  • najwyższą jakość szkolenia, innowacyjne rozwiązania – gotowe do wdrożenia od razu po szkoleniu!
  • lunch oraz przerwy kawowe
  • profesjonalne materiały szkoleniowe
  • certyfikat sygnowany przez Macieja Chabowskiego
Warunki uczestnictwa Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu sprzedaży FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz z akceptacją Ogólnych warunków świadczenia usług szkoleniowych.