Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Biznes Magazyn Online Marketing

Magazyn Online Marketing

Czasopismo

Sprawdzone narzędzia i skuteczne rozwiązania

Jedyne czasopismo na rynku w całości poświęcone zagadnieniom e-marketingu!

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Price icon Cena: Netto
Temat numeru

Jak skutecznie wykorzystać dane do zwiększenia sprzedaży?

 

 

 

Zero reklam, tylko treści merytoryczne, innowacyjny system oznaczeń artykułów


Wspieramy w codziennej pracy marketerów i osoby odpowiedzialne za sprzedaż w internecie

 

 

6 numerów w roku i dostęp do archiwalnych wydań, a w każdym numerze sprawdzone rozwiązania, check listy, wskazówki i narzędzie skutecznego marketingu online

 

Autorzy to doświadczeni praktycy, marketerzy, którzy mogą się pochwalić udokumentowanymi sukcesami zawodowymi w branży online

 

Zawsze 100% praktycznych porad, gotowe narzędzia uzupełnione teorią przygotowaną w przystępny sposób

 

Prezentujemy przepisy na sukces w reklamie digitalowej

 


Dla prenumeratorów mamy zniżki na udział w konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Redakcję

 

Dlaczego warto?
 
  • Jako pierwsi pokazujemy trendy w branży online oraz sposoby jak je efektywnie wykorzystać,
  • Przekazujemy praktyczne wskazówki, wdrożenia, strategie i gotowe rozwiązania codziennych problemów w pracy marketera,
  • Wskazujemy jednoznacznie, które kampanie generują faktyczną sprzedaż i rentowność,
  • Powstaliśmy w odpowiedzi na realne potrzeby zgłaszane przez Państwa i cały czas staramy się ulepszać,
  • Starannie wybieramy autorów, którzy są uznanymi praktykami w branży i wiedzą jak odnieść sukces w kampaniach i sprzedaży Online
W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 bogatych w informacje i fachowe porady, prowokujących do myślenia wydań magazynu tworzonych dla osób, które chcą skutecznie prowadzić akcje sprzedażowe w Internecie.
  • Roczny dostęp do biblioteki internetowej Magazynu - nielimtowany dostęp do archiwum z ostatnich lat. Sięgniesz do niego zawsze wtedy, gdy potrzebujesz inspiracji, gotowych rozwiązań, przykładów zastosowania.
  • Stały kontakt z Redakcją - pełne wsparcie Czytelników przez Redakcję z gwarancją odpowiedzi na każde pytanie.

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdą Państwo:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dostęp do nowego numeru czasopisma w wersji online kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej,
Mamy też portal
 

Dlaczego korzystanie z portalu jest tak wygodne?

  • Stały dostęp do archiwalnych numerów czasopisma
  • Wygodne przeglądanie czasopisma na tablecie i smartfonie w dowolnym miejscu na świecie
  • Możliwość zaznaczania i przechowywania w schowku wybranych treści
Piszą dla nas
 
  • Paweł Sala. Specjalista ds. e-mail marketingu, trener, menedżer, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na rynku polskim. Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wielokrotnie wyróżnianych i nagradzanych na takich konkursach jak Golden Arrow czy Mixx Awards. Ponadto członek SMB oraz IAB Polska.
  • Maciej Lewiński. Ekspert Google Analytics i Google Adwords. Maciej Lewiński nie jest typowym SEM specjalistą. Jest prawdziwym wojownikiem, tym, który zwycięża. Strony internetowe zmienia w skuteczne narzędzia sprzedaży poprzez ich zaawansowaną optymalizację. Analizuje dostępne dane, tak aby dostarczać klientom kluczowych informacji. Dzieli się wiedzą na szkoleniach, które prowadzi jako certyfikowany trener Google. Jako jedyny w Polsce posiada wszystkie certyfikaty Google.
  • Krzysztof Wroński. Certyfikowany Trener Google AdWords. Specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych online oraz analityce internetowej. Prowadzi szkolenia z marketingu internetowego, w tym z obsługi narzędzi Google AdWords i Google Analytics. Występuje również jako prelegent na konferencjach branżowych i popełnia artykuły w czasopismach branżowych.
  • Krzysztof Marzec. certyfikowany trener Google AdWords, trener Akademii Google Partners. Absolwent kierunku Elektroniczne Przetwarzanie Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Współprowadzi agencję DevaGroup, kierował również działem SEO w Interia.pl. Pracował przy projektach dla takich marek, jak Grupa RMF, Wydawnictwo Bauer, Open Finance czy Comarch. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących optymalizację działań w kontekście zaawansowanej analityki wyników, głównie e-commerce, mobile Marketing oraz marketing lokalny.
Porównanie wersji Wersja Ekonomiczna Wersja Optymalna
ZAWARTOŚĆ
Wersja Papierowa
Wersja Elektroniczna
Dostęp do portalu
Archiwum
Artykuły w wersji elektronicznej
W aktualnym numerze m.in.:
 

Temat numeru: Jak skutecznie wykorzystać dane do zwiększenia sprzedaży?

  • "Jak skutecznie wykorzystać możliwości remarketingu w Google AdWords - pomysły na listy remarketingowe i kreacje reklamowe"
  • Czym jest Google Data Studio i jak z niego korzystać?
  • Google Optimize - jak robić eksperymenty i w opraciu o wyniki podejmować trafne decyzje?
  • Dane i analityka w performance – jak poprawnie definiować cel, optymalizować oraz wyciągać wnioski w sprzedaży online?
  • W jaki sposób mierzyć skuteczność kampanii online? Praktyczny przegląd kluczowych parametrów oceny reklamy i promocji w sieci
  • Co, kiedy i w jaki sposób analizować w mediach społecznościowych? – przewodnik social media analityka. Typowe błędy i praktyczne wskazówki
  • Modelowanie w oparciu o dane – co musisz wiedzieć i jak wykorzystać look-a-like audience na Facebooku?
  • Jak skutecznie podglądać konkurentów?
  • 1st, 2nd, 3rd party data – jak wykorzystywać dane w marketingu?

Content marketing

  • WWW i webwriting w praktyce: jak tworzyć angażujący content i formatować treści na stronach WWW?

Prawo w internecie

  • Jak zorganizować konkurs na Facebooku zgodny z prawem?

Media społecznościowe

  • Social selling – jak pozyskiwać leady w sektorze B2C?

SEO

  • Rentowność i rozwój sklepu internetowego – 3 kwestie, o których nie możesz zapomnieć, prowadząc biznes e-commerce
  • Co monitorować, jak wyciągać dane i optymalizować w ramach działań SEO?
  • Infografika – content marketing krok po kroku

Rabaty

  • Marketerze, na następnych stronach znajdziesz rabaty przygotowane specjalnie dla Ciebie. Sprawdź, które narzędzia i usługi mogą Ci się przydać w Twojej codziennej pracy

E-commerce

  • Goń się, leszczu! Czyli 7 powodów, dla których nie kupię od Ciebie (cz. 1)
  • Jak optymalizować sprzedaż na Allegro? TOP 7 elementów do diagnostyki – dobre praktyki i unikanie błędów

Marketing automation

  • W jaki sposób automatyzować proces komunikacji z wykorzystaniem e-mail marketingu? Projektowanie ścieżek krok po kroku

Planowanie mediów w internecie

  • Klient, agencja, influencer – pułapki codziennej współpracy w kontekście budowania długotrwałych relacji

Case study

  • Jak Reserved pracuje nad optymalizacją współczynnika konwersji?

10 marketera

  • Barbara Sołtysińska
Stałe działy
 
  • VIP - Rozmowy z inspirującymi ludźmi branży
  • Temat numeru - w każdym wydaniu poruszamy tematykę trendów oraz zmian prawnych w branży
  • Pozycjonowanie - Prześwietlamy rynek firm świadczących usługi pozycjonerskie i pokazujemy, które metody są najbardziej skuteczne.
  • Media społecznościowe - Czy moda na media społecznościowe może przełożyć się na korzyści dla firm? Od własnego fanpage'a po e-commerce.
  • E-mail marketing - Podpowiadamy jak zbudować od podstaw własną bazę wysyłkową - na przykładach dla różnych branż, jak poszerzyć liczbę wartościowych adresów e-mail oraz jak zwiększyć otwieralność i klikalność ofert. Wreszcie jak najlepiej dobrać dostawcę usług e-mail marketingowych.

Szczegóły

Kontakt z wydawcą Joanna Czeladzińska joanna.czeladzinska@forum-media.pl tel. 61 66 55 873
Typ produktu Czasopismo
Liczba stron 80
Format 200 x 280 mm
Częstotliwość ukazywania się czasopisma 6 numerów w roku
Przewidywany czas dostawy

Standardowy czas realizacji zamówienia od daty jego wpływu do Wydawnictwa do momentu dostarczenia przesyłki odbiorcy wynosi ok. 7 dni roboczych. Czasopismo oraz faktura wysyłane są w dwóch niezależnych przesyłkach za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Kontynuacja prenumeraty

Przedłużenie prenumeraty następuje automatycznie i nie wymaga składania oddzielnego zamówienia.

Wraz z ostatnim numerem prenumeraty otrzymają Państwo przypomnienie informujące o kończącej się prenumeracie i automatycznym wznowieniu prenumeraty na kolejny rok. W razie konieczności rezygnacji  należy w przeciągu 14 dni od otrzymania ostatniego numeru w ramach rocznej prenumeraty przesłać do nas pisemną rezygnację na adres bok@forum-media.pl.

Adres strony www

www.o-m.pl