Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności .
Biznes Magazyn Online Marketing

Magazyn Online Marketing

Czasopismo

Sprawdzone narzędzia i skuteczne rozwiązania

Jedyne czasopismo na rynku w całości poświęcone zagadnieniom e-marketingu!

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Price icon Cena: Netto
Temat numeru

SKUTECZNE KAMPANIE MARKETINGOWE OD A DO Z

 

 

 

Zero reklam, tylko treści merytoryczne, innowacyjny system oznaczeń artykułów


Wspieramy w codziennej pracy marketerów i osoby odpowiedzialne za sprzedaż w internecie

 

 

6 numerów w roku i dostęp do archiwalnych wydań, a w każdym numerze sprawdzone rozwiązania, check listy, wskazówki i narzędzie skutecznego marketingu online

 

Autorzy to doświadczeni praktycy, marketerzy, którzy mogą się pochwalić udokumentowanymi sukcesami zawodowymi w branży online

 

Zawsze 100% praktycznych porad, gotowe narzędzia uzupełnione teorią przygotowaną w przystępny sposób

 

Prezentujemy przepisy na sukces w reklamie digitalowej

 


Dla prenumeratorów mamy zniżki na udział w konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Redakcję

 

Dlaczego warto?
 
  • Jako pierwsi pokazujemy trendy w branży online oraz sposoby jak je efektywnie wykorzystać,
  • Przekazujemy praktyczne wskazówki, wdrożenia, strategie i gotowe rozwiązania codziennych problemów w pracy marketera,
  • Wskazujemy jednoznacznie, które kampanie generują faktyczną sprzedaż i rentowność,
  • Powstaliśmy w odpowiedzi na realne potrzeby zgłaszane przez Państwa i cały czas staramy się ulepszać,
  • Starannie wybieramy autorów, którzy są uznanymi praktykami w branży i wiedzą jak odnieść sukces w kampaniach i sprzedaży Online
W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 bogatych w informacje i fachowe porady, prowokujących do myślenia wydań magazynu tworzonych dla osób, które chcą skutecznie prowadzić akcje sprzedażowe w Internecie.
  • Roczny dostęp do biblioteki internetowej Magazynu - nielimtowany dostęp do archiwum z ostatnich lat. Sięgniesz do niego zawsze wtedy, gdy potrzebujesz inspiracji, gotowych rozwiązań, przykładów zastosowania.
  • Stały kontakt z Redakcją - pełne wsparcie Czytelników przez Redakcję z gwarancją odpowiedzi na każde pytanie.

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdą Państwo:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dostęp do nowego numeru czasopisma w wersji online kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej,
Mamy też portal
 

Dlaczego korzystanie z portalu jest tak wygodne?

  • Stały dostęp do archiwalnych numerów czasopisma
  • Wygodne przeglądanie czasopisma na tablecie i smartfonie w dowolnym miejscu na świecie
  • Możliwość zaznaczania i przechowywania w schowku wybranych treści
Piszą dla Was tylko praktycy, którzy z powodzeniem realizują sprzedaż w kanale internetowym!
 

Porównanie wersji Wersja Ekonomiczna Wersja Optymalna
ZAWARTOŚĆ
Wersja Papierowa
Wersja Elektroniczna
Dostęp do portalu
Archiwum
Artykuły w wersji elektronicznej
Poznaj najnowsze wydanie:
 

TEMAT NUMERU: SKUTECZNE KAMPANIE MARKETINGOWE OD A DO Z

  • Media społecznościowe na każdym etapie ścieżki zakupowej
  • Jak planować kampanie na Facebooku w oparciu o zainteresowania?
  • Analiza efektywności kampanii reklamowej – jak badać skuteczność działań online?
  • Jak łączyć desktop, mobile i offline, by osiągać ponadprzeciętne rezultaty, czyli Top 4 zintegrowanych kampanii reklamowych (i kilka innych, o których warto wspomnieć)
  • Trafniej i precyzyjniej – innowacyjne metody badawcze pomagają tworzyć skuteczne kampanie reklamowe
  • Jak wybrać i rozliczać agencję digitalową?
  • Progammatic advertising w czterech krokach – jak zaplanować, ustawić i zmierzyć kampanię RTB
  • Digital marketing produktów premium. Jak komunikować online, by zachwycać – 8 kroków do sukcesu
  • Cannes Lions 2018 – pięć nagrodzonych kampanii, które warto zapamiętać

FELIETON SPECJALNY

  • Cannes w tym roku – taki jak mundial

E-COMMERCE

  • Content to commerce
  • Jak sprzedawać więcej? 10 sposobów na wyższą konwersję w e-commerce. Cenne wskazówki od specjalisty z serwisu homebook.pl

SEO

  • SEO 2018 – co i jak optymalizować we własnym zakresie, a za co (i ile) warto zapłacić?

UX

  • Jak projektować nowoczesne serwisy informacyjne?

PREZENTACJE

  • Po co mi te slajdy? O roli wizualizacji w wystąpieniu publicznym

E-PR

  • Jak prowadzić skuteczne działania PR-owe w internecie?

MARKETING I SPRZEDAŻ

  • Potęga dosprzedaży, czyli co zrobić, żeby sprzedawać jak Amazon
  • Biznes jest jednym wielkim problemem Big Data
  • Jak systemowo układać marketingowe puzzle?
  • Viewability – problem czy szansa?

MOBILE MARKETING

  • Potencjał reklamowy MMS i jego wpływ na sprzedaż

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

  • 3 filary komunikacji w social mediach (cz. 1)
  • Recykling treści w mediach społecznościowych, czyli co jeszcze możemy zrobić z naszymi treściami
W następnym numerze:
 

TEMAT NUMERU: E-MAIL I AUTOMATION MARKETING – PERSONALIZACJA, AUTOMATYZACJA, TARGETOWANIE

  • 10 pomysłów na skuteczną personalizację – co angażuje i sprzedaje w indywidualizacji przekazu w e-mail marketing?
  • E-mail marketing benchmark 2018 – co mierzyć, jak oceniać i porównywać dane do rynkowych wskaźników?
  • Jak profesjonalnie zarządzać bazą e-mail marketing? Segmentacja i higiena od A do Z
  • Automatyzacja i e-mail marketing – 7 inspiracji z różnych branż, które zachwycają efektywnością
  • Wszystko o targetowaniu w e-mail marketing – sposoby, praktyka i działania
  • Jak tworzyć kreacje pod mobile? Dobre i złe praktyki
  • Dynamiczne treści w e-mail marketingu od A do Z
  • Jak omijać folder SPAM i zakładki „Oferty” w programach pocztowych?

SEM

  • Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o zmianach w Google 2018!

BRAND MANAGEMENT

  • Jak dbać o bezpieczeństwo marki w sieci?

REKLAMA DISPLAY

  • Kreacje reklamowe w internecie, które angażują i sprzedają – jak tworzyć klikalne formaty?

CONTENT MARKETING

  • Content, mamy problem! Jak dotrzeć z treścią do Twojej grupy docelowej?

MARKETING I SPRZEDAŻ

  • TOP 7 tricków na większą sprzedaż online

MARKETING B2B

  • Jak generować więcej jakościowych leadów?
O czym piszemy w każdym numerze?
 

Szczegóły

Kontakt z wydawcą Joanna Czeladzińska joanna.czeladzinska@forum-media.pl tel. 61 66 55 873
Typ produktu Czasopismo
Liczba stron 80
Format 200 x 280 mm
Częstotliwość ukazywania się czasopisma 6 numerów w roku
Przewidywany czas dostawy

Standardowy czas realizacji zamówienia od daty jego wpływu do Wydawnictwa do momentu dostarczenia przesyłki odbiorcy wynosi ok. 7 dni roboczych. Czasopismo oraz faktura wysyłane są w dwóch niezależnych przesyłkach za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Kontynuacja prenumeraty

Przedłużenie prenumeraty następuje automatycznie i nie wymaga składania oddzielnego zamówienia.

Wraz z ostatnim numerem prenumeraty otrzymają Państwo przypomnienie informujące o kończącej się prenumeracie i automatycznym wznowieniu prenumeraty na kolejny rok. W razie konieczności rezygnacji  należy w przeciągu 14 dni od otrzymania ostatniego numeru w ramach rocznej prenumeraty przesłać do nas pisemną rezygnację na adres bok@forum-media.pl.

Adres strony www

www.o-m.pl