Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Biznes Jak rozpocząć sprzedaż na rynkach Europy Zachodniej przez Internet?

Jak rozpocząć sprzedaż na rynkach Europy Zachodniej przez Internet?

Szkolenie / Warsztat

Jedyne na rynku warsztaty, które "krok po kroku" pokażą Ci, jak rozwinąć swój biznes i sprzedawać na najbardziej obiecujących rynkach e-commerce!

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Price icon Cena: Netto

Jeżeli chcesz:

  • dowiedzieć się, jak na podstawie najlepszych praktyk rynku e-commerce rozwinąć sprzedaż międzynarodową,
  • dowiedzieć się, jak efektywnie konkurować online na rynkach zagranicznych,
  • skutecznie pokonać wyzwania prawne, biznesowe i logistyczne związane ze sprzedażą globalną,
  • przy niewielkim nakładzie kosztów rozpocząć sprzedaż swoich produktów/usług na zagranicznych portalach i w ten sposób zwiększyć obrót w swojej firmie nawet o 300%,

To nie może zabraknąć Cię na jedynych na rynku warsztatach, podczas których zobaczysz "krok po kroku" jak w sposób niewymagający dużych nakładów finansowych poszerzyć swój rynek zbytu!

w trakcie warsztatów omówimy i zobrazujemy na przykładach:

  • Jakie są zachowania konsumentów na rynkach zagranicznych – jakie mają preferencje zakupowe, gdzie kupują i jakim średnim portfelem dysponują?
  • Jak rozwiązywać problemy z logistyką i rosnącymi oczekiwaniami klientów zagranicznych przyzwyczajonych do same-day delivery?
  • Jak zaprojektować stronę internetową, która będzie atrakcyjna dla niemieckiego, francuskiego czy brytyjskiego klienta i jak wykorzystując odpowiednie dane dotrzeć do konsumenta zainteresowanego Twoim produktem?
  • Specjalnie dla uczestników warsztatów! Zindywidualizowane porady dotyczące płatności, analityki, promocji czy obsługi klienta oraz jego specyfiki na różnych rynkach Europy Zachodniej

Prelegent:

Konrad Zach
 
Ekspert e-commerce z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowie i realizacji strategii e-commerce w Polsce oraz regionie CEE. Przez ponad 7 lat odpowiadał za rozwój obszaru online w FK Olesiejuk, będącej wiodącym dystrybutorem książek i multimediów w Polsce. Współtwórca i dyrektor zarządzający kilku sklepów internetowych m.in. swiatksiazki.pl . Przez ostanie 3 lata odpowiedzialny za realizację strategii e-business i marketplace w ABC Data S.A., wiodącej spółce dystrybucyjnej IT działającej w regionie CEE. Założyciel i CEO agencji thinkHUB, specjalizującej się w kreowaniu strategii e-commerce dla firm działających na rynku B2B i B2C. Poza działalnością komercyjną aktywnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako mentor e-commerce akceleratora WAW.ac oraz wykładowca przedmiotów związanych z handlem internetowym na Akademii Leona Koźmińskiego.
 

Unikalne korzyści z udziału w naszych szkoleniach:

NASI TRENERZY SĄ OCENIANI PRZEZ UCZESTNIKÓW

Współpracujemy wyłącznie z tymi, którzy gwarantująwysoki poziom merytoryczny warsztatów i szkoleń.

100% PRAKTYCZNYCH PORAD

Podczas warsztatówprzytaczamy wyłącznie przykłady, które można przenieść bezpośrednio na realia Twojej działalności. Wszystkie zajęcia prowadzone są w czytelny i zrozumiały sposób "krok po kroku".

INDYWIDUALNE KONSULTACJE PO WARSZTATACH

Nasi prelegenci są do Twojej dyspozycji w ciągu tygodnia od daty warsztatów – odpowiemy na każde pytanie!

FORMUŁA "CASE STUDY"

Nasi prelegenci koncentrują się na sprytnych i unikalnych rozwiązaniach, które okazały się niezwykle sprawne i skutecznie funkcjonują w innych firmach.

WSPARCIE W ROZWIĄZANIU INDYWIDUALNYCH PROBLEMÓW

Prelegent wspiera uczestników,udzielając wskazówek do pytań i problemów zgłaszanych "z Sali".

PROGRAM W OPARCIU O MARKET RESEARCH

Program warsztatów przygotowany w oparciu o badania firm i instytucji – to gwarancja, że tematy są najlepiej dobrane do potrzeb naszych klientów.

Program warsztatów

1. Charakterystyka zachodniego rynku e-commerce oraz społeczne imarketingowe wyróżniki poszczególnych krajów Europy Zachodniej
  • Jakie strategie sprzedażowe i marketingowe decydują o sukcesie komercyjnym w każdym z 5 państw: Anglia, Niemcy, Włochy, Francja, Hiszpania? Przykłady i czynniki sukcesu biznesów spoza Europy Zachodniej, które z powodzeniem weszły na te rynki.
  • W jakich krajach Europy Zachodniej i w jakich branżach rynek e-commerce jest już nasycony, a gdzie jeszcze warto rozpocząć ekspansję zagraniczną? Na przykładach konkretnych branż porównamy poszczególne rynki zachodnie i odpowiemy na pytanie, dlaczego dany produkt może być łatwiej sprzedać we Francji, a trudniej w Szwajcarii?
  • Jak zdobyć zaufanie zagranicznego klienta i jak zbudować wiarygodność swojej firmy w procesie ekspansji zagranicznej?
  • Statystyki, badania, trendy dotyczące zachodniego rynku e-commerce, czyli o zwyczajach zakupowych konsumentów – omówimy, jaki jest średni wiek kupujących na danym rynku, ich pochodzenie, zainteresowania oraz zachowania zakupowe.
  • Poprzez jakie kanały online konsumenci dokonują zakupów w krajach Europy Zachodniej?Najpopularniejsze platformy zakupowe i serwisy www.
  • Jakim średnim portfelem dysponują konsumenci w danym kanale dystrybucji online?
2. Jak rozpocząć sprzedaż na rynku zachodnim?
  • Jak badać rynek zagraniczny i co należy analizować, aby na bieżąco wiedzieć, co „działa” na zagranicznego konsumenta?
  • Jakie są najpopularniejsze systemy płatności wśród konsumentów Europy Zachodniej? Przedstawimy takie rozwiązania, jak karty debetowe i kredytowe, cash-on delivery czy płatności za pomocą faktur z uwzględnieniem preferencji konsumenckich i wymagań organizacyjnych oraz formalnych po stronie sprzedawcy.
  • Kontrahenci – z kim warto współpracować i za pomocą jakich kanałów sprzedaży docierać do klientów? Obiektywnie omówimy wady i zalety korzystania z Amazona, eBay oraz własnego sklepu internetowego.
  • Koszty rozpoczęcia sprzedaży – z jakimi kosztami należy się liczyć i jak skalkulować całkowitą rentowność ekspansji zagranicznej w krótkim i długim okresie?
  • Jak wyznaczyć rynkową i opłacalną dla naszego biznesu cenę, aby być konkurencyjnym na obcym rynku, a jednocześnie nie dopłacać do biznesu?
3. Zagadnienia prawne, logistyczne i organizacyjne, czyli różnice w odniesieniu do przepisów w Polsce – jakie są potencjalne pułapki i jak je obejść?
  • Nowoczesne i coraz bardziej zaawansowane sposoby realizacji dostaw na rynku zachodnim – jak sprostać oczekiwaniom klientów i zadbać o ich wysoką obsługę, skoro aż 72% brytyjskich konsumentów oczekuje dostawy tego samego dnia, a 62% byłaby skłonna zapłacić w tym celu więcej?
  • Jak prowadząc sprzedaż na rynkach zachodnich przygotować regulamin sklepu, by nie narazić się na otrzymanie upomnień, które wiążą się z karami finansowymi za stosowanie niedozwolonych zapisów?
  • Jak precyzyjne skalkulować koszty obsługi sprzedaży na rynkach zagranicznych i dokładnie zaprojektować procesy logistyczne, by sprostać wysokiej liczbie zwrotów na rynku niemieckim?
  • Jak komunikować się z klientem zagranicznym i jakie są jego oczekiwania co do obsługi? Podpowiemy, jak zoptymalizować ścieżkę zakupową klienta francuskiego czy hiszpańskiego, aby nie ryzykować porzuconym koszykiem.
4. Jak stworzyć strategię promocji i sprzedaży na rynkach zachodnich?
  • Na jaką reklamę postawić w zależności od kraju, w jakim prowadzisz sprzedaż i branży, w jakiej działasz, aby działania reklamowe przyniosły Ci wymierne korzyści w postaci zamówień?
  • Przegląd i porównanie najbardziej efektywnych kanałów promocji, porównywarek, wyszukiwarek, narzędzi monitoringu cen, serwisów z opiniami i zakupów grupowych, z których warto korzystać.
  • Jak sprzedawać poprzez social media za granicą? – porównanie specyfiki komunikacji i sprzedaży w mediach społecznościowych w danym kraju.
  • Co działa, co nie działa na poszczególnych rynkach – największe wyzwania i ich skuteczne rozwiązania na przykładzie firm, które są w fazie dojrzałej ekspansji zagranicznej.
5. Jak sprzedawać na eBay'u i Amazonie – jednych z największych platform sprzedażowych Europy Zachodniej?
  • Jak funkcjonują platformy od strony kupującego i sprzedającego – jak uruchomić i skonfigurować konta?
  • Trzy warianty współpracy z Amazonem:
    • Amazon Marketplace – analogiczna sprzedaż względem Allegro oraz eBay'a,
    • Amazon Marketplace FBA – sprzedaż do klientów detalicznych z wykorzystaniem magazynów oraz rozwiązań logistycznych Amazona,
    • Amazon Retail – połączenie sprzedaży B2B z dropshippingiem
  • Na jakich innych stronach internetowych są widoczne oferty z eBay'a i Amazona i jak powinny być zbudowane, żeby wyjść naprzeciw oczekiwaniom kupujących?
  • Jakie elementy oferty mają wpływ na zwiększenie sprzedaży na zagranicznych portalach aukcyjnych?
  • Jak analizować konkurencję na platformach sprzedażowych i zwiększać sprzedaż, dzięki narzędziom ułatwiającym obsługę kont?

Szczegóły

Typ produktu Szkolenie / Warsztat
Informacje techniczne

Miejsce i Termin

29.05.2017r. Poznań
Omega
ul. Dąbrowskiego 79

30.05.2017r. Warszawa
Golden Floor Plaza
al. Jerozolimskie 123A

31.05.2017r. Katowice
Europrofes
ul. Stawowa 10

Koszt uczestnictwa:

Koszt udziału 1 osoby w warsztatach wynosi 999 zł + VAT. Podana cena uczestnictwa w szkoleniu dotyczy jednej osoby i obejmuje materiały seminaryjne, napoje oraz lunch. Uczestnicy otrzymają certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Warsztaty odbywają się w godzinach 10:00-17:00.

Warunki uczestnictwa Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu sprzedaży FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz z akceptacją Ogólnych warunków świadczenia usług szkoleniowych.